sobota, 11 października 2014

KONTYNUACJA

20 KOMENTARZY = KONTYNUACJA OPOWIADANIA


Teraz mówię (piszę xD) już na poważnie.
Jeśli chcecie żebym kontynuowała opowiadanie, proszę o komentarz o obojętnej treści.
Może to być nawet ":)" albo "fajny" czy nawet "ok".
Po prostu chcę widzieć, że będzie miał kto czytać moje marne wypociny.

Także PROSZĘ...
Każdy kto zagląda na mojego bloga niech doda nawet malutki komentarzyk, a ja będę wiedziała, że mam udostępnić kolejny rozdział z przygodami Jessy i Zayna :)

Chciałabym też, żebyście oddali głos w ankiecie.

Dziękuję za uwagę :)

Kocham! xx


20 KOMENTARZY = KONTYNUACJA OPOWIADANIA

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
PRZEDSMAK KONTYNUACJI:

"Mam wrażenie, że tylko ja nie ruszyłam w kierunku o którym zawsze marzyłam."

"Zamknąc się kurwa, bo wam kijem po łbach przyjebię i gęby pozaklejam!"

"Jak ty wyrosłaś i tak jakby... No... Nareszcie wyglądasz jak kobieta."

"Tak, mimo to ciągle mam dwadzieścia lat i tak, wszyscy jesteśmy dorośli."

"Ja pierdole.
Z szoku wytrzeszczyłam oczy."

"Dostałem cynk, że potyczki, w których chcieliśmy wziąć udział rozgrywają się o 100 tys. dolarów."

"Nie chciałam, żeby mnie całował. Nie mogłam mu na to pozwolić."

"Po pierwsze, mam ochotę cię pieprzyć, tu i teraz."

"Ja mam dożywotni karnet, prawda słońce?"


Myślę, że wam wystarczy :)

Proszę, dajcie mi powód do dalszego pisania i publikowania.

P.S. Błaaagam odezwijcie się w komentarzach! :) Będę mega wdzięczna!

23 komentarze:

  1. fajny ;) ok xd ja Ci rozkazuję kontynuować, ponieważ ja to czytam i mnie to wciągnęło :D Więc ten trzymaj się i weny życzę ;p Do następnego :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Oooo ja musisz to kontynuować *-*

    OdpowiedzUsuń
  3. Next proszeeeeeeee <3 :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Next czekam to jest zwjebiste w 2 godziny przeczytalam wszystko aaaa

    OdpowiedzUsuń
  5. Po prostu nie mam słow. Znalazlam tego bloga wczoraj i zarwalam przez niego noc. Ty poprostu musisz to kontynuować jestem kurwersko ciekawa co będzie dalej :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dawaj kolejny yeHhhhhh

    OdpowiedzUsuń
  7. To jest po prostu boskie :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz ty talent dziewczyno powiem krotko to opowiadanie jest zajebiste nic Dodac nic ujac dawaj ciag dalszy bo nie wytrzymam ;))

    OdpowiedzUsuń
  9. Dostalam uwage bo na lekcji to czytalam hahahahahahahhahaha za brala mi telefon ale bylo warto <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow dzieczyno kontynuj ;* pozdrawiam z francji ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Aaaaaaaaaa chce nexta

    OdpowiedzUsuń
  12. Wydaje mi sie ze powinnas wydac ksiazka jaka kolwiek bo naprawde masz talent i nie powinien sie zmarnowac :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Hej boski kontynuj prosze

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam prosbe moglabys nie pisac 20 kim = nastepny rozdzzial bo to denerwujace pisz dla nad dla tych co sa a nie wymacasz tyly komentarzy !;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałam się po prostu dowiedzieć, czy ktokolwiek chce to czytać :) Normalnie nie stawiam bariery, tylko stawiam co tydzień ;)

      Usuń
  15. NEXT DAWAJ KOLEJNEGO

    OdpowiedzUsuń
  16. Next dziewczyno masz zaje****** scie duzy talent

    OdpowiedzUsuń
  17. dalej!!! :** to jest zarąbiste

    OdpowiedzUsuń
  18. Pisz. Kocham te FF ;3

    OdpowiedzUsuń