niedziela, 20 lipca 2014

OGŁOSZENIE

Zauważyłam, że jeśli chodzi o wasze komentowanie, to średnio wam to idzie, a ja czasami nie mogę wytrzymać bez dodania kolejnego postu. Dlatego postanowiłam, że będę dodawała rozdziały jakoś co 5 dni. Wtedy nie będę patrzyła na obecność komentarzy, ale wciąż będzie mi niezmiernie miło jeśli się jakiekolwiek pojawią.

DOKŁADNE DATY będę pisała w ramce po lewej stronie :)

Następny rozdział dodam po 5 dniach od ostatniego :)

Jeśli będzie taka możliwość i będę chciała zrobić wam niespodziankę, to rozdział może pojawić się wcześniej.

KOMENTARZE MILE WIDZIANE :)

Przyjmę każdą KONSTRUKTYWNĄ KRYTYKĘ.

Możecie kontaktować się ze mną przez Twittera

P.S. Będę wdzięczna jeśli polecicie i rozgłosicie mojego bloga tam, gdzie możecie <3

Dziękuję za uwagę :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz