środa, 3 września 2014

INFO O O O O !

Z racji, że jestem już w drugiej klasie liceum i powoli przygotowuję się do egzaminu dojrzałości (czyt. maturaaa!), postanowiłam dodawać rozdziały raz w tygodniu.

Myślę, że jest to najrozsądniejsze rozwiązanie, gdyż od poniedziałku do piątku będę zajęta nauką, więc nawet nie potrafiłabym wrzucić posta w określonym terminie, a weekend mi to umożliwia.
Pewnie wy też niedługo będziecie zajęci swoją szkołą i nauką. Nie chcę was od tego odciągać :)

Przykro mi, jeśli komuś to nie pasuje i może być zły, ale ja CHCĘ ZDAĆ MATURĘ JAK NAJLEPIEJ, więc muszę się przyłożyć.

Mam nadzieje, że z powodu tej zmiany, nie zostawicie mnie ani mojego opowiadania :)

Dziękuję Wam za każde wejście i komentarz, który po sobie zostawiliście (ci co zostawiali lol xD )

Życzcie mi powodzenia z rozszerzoną historią, bo normalnie nie wyrobię :'(

Dziękuję za uwagę i do "usłyszenia" (raczej przeczytania xD )

xxx

< każde świeże info o rozdziałach będzie pojawiało się po lewej stronie bloga niebieską czcionką >


KOMENTUJCIE BO TO STRAAASZNIE MOTYWUJE DO PISANIA :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz