sobota, 7 lutego 2015

WYBACZCIE

Jestem tu tylko na sekundę...


Chciałam Was tylko powiadomić, że w tym tygodniu nie pojawi się nowy rozdział, ponieważ mój laptop nawalił i nie będę miała dostępu do bloga.
Nie mam z czego się tłumaczyć, bo to po prostu nie moja wina. Tak wyszło i ja także nad tym ubolewam :(

Liczę na Wasze zrozumienie i ogromną cierpliwość, bo kolejny rozdział pojawi się prawdopodobnie dopiero w Walentynki :)


Przepraszam i kocham! xx


P.S Jak ja bez Was wytrzymam?!?!? Jaaaak?!?!?!?!? :'(



6 komentarzy:

  1. Szkoda :c Ej pamiętam jak czytałam tego bloga i tylko ja komentowałam a teraz tak tu dużo osób! :D ciesze się że tak ci się udało :*/Agata

    OdpowiedzUsuń
  2. No szkoda skarbie, ale nic nie szkodzi :) to moje fav ff, ale ta przerwa to będzie taki "odpoczynek" dla Ciebie :* kocham Cię do kolejnego @QeenCyrus

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie martw się :) mój laptop tez nawalil i ciężko z nim :p jeśli poczekamy dłużej na rozdział to nic się nie stanie bo zawsze dodajesz na czas i regularnie wiec jedno opóźnienie nic nie zrobi tylko będziemy bardziej ciekawe i chętne do przeczytania :)także do kolejnego

    OdpowiedzUsuń
  4. Niereee ale to nie twoja woja wina ja bede czekac nawet wiecznosc ❤️ Kocham i powodzenia ��

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow wczoraj go znalazlam i nie wiem dlaczego mialas tak malo na poczatku komentarzy :/ Ludzie ten blog jest swietny! Zapraszam do mnie na myhopeislastway.blogspot.com ! :D do nexta! ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. jasne<3 miś<3 chciałam napisać tylko, że zmieniałam nazwę z @QeenCyrus na @ZenFapFap ;*

    OdpowiedzUsuń