czwartek, 25 grudnia 2014

Liebster Award

Zostałam nominowana do Liebster Award :)

Dziękuję za nominację JuLiett HS z bloga one-fairy-and-so-pretty.blogspot.com.
Jest to dla mnie niezwykłe wyróżnienie.

Liebster Award to nagroda za dobrze wykonaną pracę na blogu. Każdy nominowany autor bloga dostaje 11 pytań, na które musi odpowiedzieć, po czym musi nominować 11 innych blogów (z wyjątkiem bloga przez którego został nominowany).

Pytania, które otrzymałam i moje odpowiedzi:

1. Jak wyobrażasz swojego przyszłego idealnego dla ciebie partnera?

Odp: Mój idealny partner? Musi być tolerancyjni, szczery ze mną, wyrozumiały, z poczuciem humoru no i przede wszystkim musi kochać moje wady.

2. Masz jakieś przezwisko?

Odp: Nie xD

3. Czytasz książki czy wolisz filmy?

Odp: Kocham książki! <3

4. Jak wyobrażasz swoje życie za 12 lat?

Odp: Chciałabym być szczęśliwa, kochana i spełniona zawodowo.

5. Co wyprowadza Cię z róznowagi?

Odp: Wiele rzeczy (ludzi xd). Zależy od dnia i nastroju.

6. Gdybyś miała okazję poprowadzić wywiad ze sławną osobą, kto by to był?

Odp: One Direction oczywiście ;)  i może Johnny Depp .

7. Jaka jest Twoja najgorsza wada?

Odp: Za bardzo się przejmuję. Czasami podchodzę do spraw zbyt emocjonalnie.

8. Najpiękniejsze miejsce na ziemi?

Odp: Wszędzie tam, gdzie są osoby, które kocham.

9. Gdybyś miała okazję aby cofnąć czas, zrobiłabyś to?

Odp: Czasami myślę, że chciałabym, ale z drugiej strony nie przeżyłabym ponownie pewnych sytuacji. Nie dałabym rady. Sądzę, że to, co przeżywamy po prostu jest wpisane w nasz los i nie powinniśmy tego zmieniać.

10. Co najbardziej podoba ci się w blogowaniu?

Odp: To, że mogę podzielić się z innymi moją pracą i to, że komuś się to podoba i to docenia. Robię to pierwszy raz w życiu xD

11. Co jest dla Ciebie najtrudniejsze w prowadzeniu bloga?

Odp: Nie lubię określać terminów dodawania postów, bo wiem, że różnie bywa i niekoniecznie zdążę na czas. Nie chcę przez moje opóźnienia zniechęcać moich czytelników. Niestety niektórych wydarzeń i przeszkód nie jestem w stanie przewidzieć :)

Nominowane blogi:

Przepraszam, ale nie jestem w stanie nominować tylu blogów. Poza tym nie potrafię wybrać tylko jedenastu :) A i na pytania nie mam pomysłów. 

Jeszcze raz SERDECZNIE DZIĘKUJĘ ZA NOMINACJĘ!
To bardzo wiele dla mnie znaczy :)
Czuję się zaszczycona.


Kocham! xx


P.S. Przy okazji dziękuję za tyle wyświetleń. Jesteście niesamowici!!! <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz